Så jävla taggad

Hej!!
Ligger just nu i sängen och tar de lugnt. Ska strax sova tänkte jag vilket ska bli jävligt skönt ;) 
Hade mitt gymnasiearbete igår , de gick bra och jag blev godkänd !!! Så när är man fan färdig undersköterska och det känns så jävla bra efter allt allt i 3 år!! 
Imorgon är det fredag och sista provet ska göras i naturkunskap, de kommer gå åt skogen för de är assvårt o man har knappt hunnit öva eller orkat haha för gymnasiearbetet tog död på mig... 
Ska köra in imorgon vilket är otroligt Skönt för efter skolan ska jag och Moa shoppa på typ Grand o så :)! Myspys ! 
Nästa vecka är de pubrundan som står på schemat på tisdag och jag längtar så otroligt mycket ! Allt roligt framför en nu, jag ska verkligen njuta och ta vara på tiden som kommer nu. Minnen för livet! 
Nä nu ska jag gitta , får se vad som händer i helgen :)! Pusshej !

Fick tröjorna till pubrundan idag :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0